Творча майстерня
Блог Стебко Олени Іванівни, вчителя трудового навчання та інформатики Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №11
Сторінки
- Головна сторінка
- Критерії оцінювання з трудового навчання
- Програми дистанційного навчання на період карантину
- Про викладання предмету "Трудове навчання" та "Технології"
- Інструктажі з БЖ
- 5-й клас. Дистанційне навчання
- 6 клас. Дистанційне навчання
- 6-В клас. Дистанційне навчання
- 7 клас. Дистанційне навчання
- 8 клас. Дистанційне навчання
- 9-й клас. Дистанційне навчання
- Проек пласка іграшка
- Інформатика 8 клас
- Навчальні комп'ютерні ігри та інтерактивні завдання
пʼятниця, 21 липня 2023 р.
четвер, 6 квітня 2023 р.
Добірка Інтернет-ресурсів про писанкарство
Відео, дидактичні матеріали, наочність, публікації.
https://umity.in.ua/concept/?id=1457
Писанка – український різновид великодніх яєць; яйце, декороване традиційними символами, які пишуться за допомогою воску й барвників. Розпис яєць поширений у багатьох народів світу. Писанка, як і яйце взагалі, символізує початок, народження життя. З писанками і фарбованими яйцями (крашанками) пов'язано безліч легенд, повір'їв, переказів, звичаїв, традицій, обрядів, які виникли ще в язичницьку добу, видозмінювалися, а з прийняттям християнства набули нової якості – пов'язаної з дійством освячення паски під час найголовнішого християнського свята – Великодня, та символізму воскресіння Христа з майбутнім воскресінням померлих людей. Звідси і їхня узагальнена назва – “великодні яйця”. Предки сучасних слов'ян називали розписані яєчка “красними яєчками”. Давніми художниками для декорування писанок використовувались саморобні фарби, які виготовлялись з кори та плодів дерев, трав і квітів. Сучасні писанки можуть створюватися в різноманітних техніках, зокрема з використанням синтетичних барвників.
пʼятниця, 4 лютого 2022 р.
середа, 2 лютого 2022 р.
Батькам
- підвищення мотивації до самонавчання;
- формування нових компетенцій;
- реалізація креативного потенціалу;
- підвищення особової самооцінки;
- розвиток особистих якостей, які ще не були реалізовані в навчальному процесі (наприклад: поетичні, музичні, художні здібності тощо)
Робота за комп'ютером накладає додаткові вимоги по відношенню до зору. Зберегти здоров'я очей у Ваших дітей можливо, якщо дотримуватись деяких правил під час роботи за комп'ютером:
- частіше переводити погляд на видалений об'єкт;
- правильно встановити екран монітора і постаратися запобігти відсутності відблисків на екрані;
- працювати при належній освітленості приміщення, не працювати в темноті;
- моргати кожні 3-5 секунд вибрати правильну відстань (не менше 50 см) до монітора робити 2-3 хвилинних перерви під час роботи за комп'ютером.
пʼятниця, 13 березня 2020 р.
З даної технологією, а саме роботою учнів однієї із шкіл України можете ознайомитися за посиланням ↓
неділя, 26 січня 2020 р.
Дівчинка запропонувала використовувати цей засіб для гри. З його складу прибрали очисний компонент, додали мигдалеву олію і фарбники.
І звісно кожен з нас має змогу тепер створити з пластиліну ту чі іншу фігурку. Але чи хотіли ви, оживити своїх пластилінових персонажів!?
Як це зробити, учням сьомих класів #РоменськаЗОШ11 розповіли учителі Роменської ЗОШ I-III ступенів №4 Віталій Деркач та Юлія Новак. Саме вони завітали сьогодні разом зі своїми учнями Назаром Лазебним та Дмитром Павленком до нашої школи. Віталій та Юлія захопили своїх учнів пластиліновою анімацією.
Пластилінова анімація (англ. clay animation) - вид анімації. Відеоролики робляться шляхом покадрової зйомки пластилінових об'єктів з модифікацією (цих об'єктів) в проміжках між кадрами.
Назар та Дмитро розповіли нашим семикласникам історію, як вони під керівництвом вчителів, розпочали роботу над пластиліновими відеороликами. Про те, як важко не сам процес ліплення, а саме момент зьомки. Нюансів достатньо але головне семикласники змогли дізнатися як створити відео з пластиліновими персонажами, що потрібно змайструвати, яке використати обладнання, в якому відеоредакторі працювати.
Під час майстер-класу, Назар та Дмитро зліпили та відзняли маленьке відео, у якому заставили пластилінові фігурки рухатися.
Дякуємо Юліі Михайлівні, Віталію Вікторовичу за освітянське партнерство. А учням бажаємо творчого натхнення та здійснень іхніх задумів.
вівторок, 10 грудня 2019 р.
Міняємось ролями «Учні - Вчителі для учнів». Урок трудового навчання у 4 - А класі
Найкращим подарунком для вчителя є його талановиті учні!!!
Пишаюся Анюткою Ann Kovalenko!!! Дякую за проявлену ініціативу у підготовці до уроку. Дійсно саме цікаві технології виготовлення виробів роблять звичайний урок трудового навчання у початкових клах ПоДіЄю!!!!
Технологія Айріс фолдінг-техніка складання полосок кольорового паперу під кутом у вигляді спіралі. Проріз силуету малюнка заповнюється полосками паперу. Дуже гарні роботи в цій техніці можна виконати не тільки паперовими смужками, а й із шкіри , тканини , текстильних стрічок. Ними часто прикрашають свої витвори сучасні дизайнери.
А от у учнів 4-А були створені новорічні листівки🎄🎄🎄!!!
субота, 30 листопада 2019 р.
субота, 16 березня 2019 р.
Разом з ученицями 6-х класів протягом 8-ми уроків працювали над творчим проектом "Букет декоративних квітів". 💐💐💐
Ознайомившись з безліччю способів, які можна використовувати для виготовлення декоративних квітів, зробили висновок: в залежності від того, з чого роблять квіти, варіюється складність техніки.
Для створення букетів обрали технологію створення квітів з фоамірану, фетру та шифону.
Результати творчого проекту "Букет декоративних квітів"💐 6-х класів⬇️