пʼятниця, 21 липня 2023 р.

 

Платформа «Вчимо»

Вчимось самі, вчимо інших


Сервіс «Вчимо» - все для організації сучасного освітнього процесу та розвитку ключових компетентностей. Як проводити тестування? Як інформативно і наглядно подавати матеріал? Як отримувати зворотній зв'язок від здобувачів освіти? На сайті "Вчимо" ви знайдете все, що потрібно для розвитку цифрових навичок усіх учасників освітнього процесу.

четвер, 6 квітня 2023 р.

Добірка Інтернет-ресурсів про писанкарство

Відео, дидактичні матеріали, наочність, публікації.

https://umity.in.ua/concept/?id=1457



Писанка – український різновид великодніх яєць; яйце, декороване традиційними символами, які пишуться за допомогою воску й барвників. Розпис яєць поширений у багатьох народів світу. Писанка, як і яйце взагалі, символізує початок, народження життя. З писанками і фарбованими яйцями (крашанками) пов'язано безліч легенд, повір'їв, переказів, звичаїв, традицій, обрядів, які виникли ще в язичницьку добу, видозмінювалися, а з прийняттям християнства набули нової якості – пов'язаної з дійством освячення паски під час найголовнішого християнського свята – Великодня, та символізму воскресіння Христа з майбутнім воскресінням померлих людей. Звідси і їхня узагальнена назва – “великодні яйця”. Предки сучасних слов'ян називали розписані яєчка “красними яєчками”. Давніми художниками для декорування писанок використовувались саморобні фарби, які виготовлялись з кори та плодів дерев, трав і квітів. Сучасні писанки можуть створюватися в різноманітних техніках, зокрема з використанням синтетичних барвників.




пʼятниця, 4 лютого 2022 р.



Ви можете переглянути на віртуальній дошці Padlet проєкти, творчі завдання, креативні вироби, практичні роботи учениць та учнів 5 - 9-х  класів РоменськокаЗОШ#11
    

 

середа, 2 лютого 2022 р.

 Проекти, творчі роботи, результати участі у конкурсах, акціях та інша цікава інформація розміщена в соціальних медіа

           




 Батькам 

Шановні батьки! 
    У сучасній школі важливого значення набувають методи і засоби навчання, зорієнтовані не лише на засвоєння знань і придбання навиків, але і на формування умінь самостійного і активного перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного використання інформаційних ресурсів, зокрема, освітніх Інтернет-ресурсів. Тому використання в учбовій діяльності учнів комп'ютера, як інструменту творчої діяльності, сприяє досягненню декількох цілей:  

  • підвищення мотивації до самонавчання;
  •  формування нових компетенцій;
  •  реалізація креативного потенціалу;
  •   підвищення особової самооцінки;
  •   розвиток особистих якостей, які ще не були реалізовані в навчальному процесі (наприклад: поетичні, музичні, художні здібності тощо)
Зараз, коли ми вимушені припинити навчання через карантин - навчання дистанційне, за допомогою Інтернета та його ресурсів - дуже доречно! Бо ми з дітьми не витрачаємо час і не перериваємо освітній процес. Ключове слово - навчання - тому матеріали на сторінках "Дистанційне навчання" складені так, щоб навчити дівчаток чомусь новому, щоб вони вивчали не тільки теоретичний матеріал. Буду рада, якщо Ви підтримаєте свою дитину в бажанні попрацювати! Вашій дитині потрібно буде надати можливість попрацювати в Інтернеті. Велике прохання, будь-ласка, не виконуйте завдання замість своїх дітей! Те, що освоєне самостійно запам'ятовується назавжди! Всі завдання в "Дистанційне навчання" складені у відповідності до чинної прогами з трудового навчання. Якщо у Вас, шановні батькі, є зауваження чи пропозиції - запрошую до обговорення.
    Робота за комп'ютером накладає додаткові вимоги по відношенню до зору. Зберегти здоров'я очей у Ваших дітей можливо, якщо дотримуватись деяких правил під час роботи за комп'ютером:

  •  частіше переводити погляд на видалений об'єкт;
  •  правильно встановити екран монітора і постаратися запобігти відсутності відблисків на екрані;
  • працювати при належній освітленості приміщення, не працювати в темноті; 
  •   моргати кожні 3-5 секунд вибрати правильну відстань (не менше 50 см) до монітора робити 2-3 хвилинних перерви під час роботи за комп'ютером.

Джерело:https://zoshit-z-trudovogo.blogspot.com/p/batkam.html

пʼятниця, 13 березня 2020 р.


Плетіння КУМІХІМО
Картинки по запросу "техніка куміхімо ЯК ЦЕ"
    Мистецтво куміхімо зародилося ще в VI столітті, і не у рукодільних дівчат, а у суворих самураїв. Шнури-куміхімо, сплетені зі шкіряних смужок або шовку, використовувалися бійцями в різноманітних цілях, починаючи від підперізування кімоно, і до створення складних і міцних підв’язок для всіляких чоловічих цілей. І тільки згодом плетіння куміхімо вийшло за межі військового табору. Ошатними кольоровими шнурами вже прикрашали кімоно і знатні дами, а згодом умільці здогадалися плести браслети в техніці куміхімо, робити подвязочкі для штор і т.п.


Що потрібно для плетіння куміхімо?

   Традиційно для в’язання куміхімо використовують спеціальні верстати. Для плетіння круглого шнурка потрібен верстат, схожий на бублик з ніжками, а для плоского – квадратний верстат. Але в принципі, ви цілком можете обійтися і без верстата. А точніше, зробити верстат можна своїми руками.

   Кругле куміхімо, як ми вже сказали, виготовляють на верстаті, що нагадує бублик. Однак сучасні умільці пристосувалися плести спіральний шнур на колі з отвором в центрі. Його нескладно виготовити самостійно. Для кола потрібно взяти щось щільне – жорсткий картон, фанерку, лист пластику. На колі (звичайно діаметром 10-15 см) по краю роблять 32 прорізи, а в центрі невеликий отвір.

    З даної технологією, а саме роботою учнів однієї із шкіл України можете ознайомитися за посиланням ↓

неділя, 26 січня 2020 р.



Виявляється, пластилін винайшла школярка Клео Маквікер — онука відомого виробника засобу для очищення шпалер від вугільного пилу. 
Дівчинка запропонувала використовувати цей засіб для гри. З його складу прибрали очисний компонент, додали мигдалеву олію і фарбники.
І звісно кожен з нас має змогу тепер створити з пластиліну ту чі іншу фігурку. Але чи хотіли ви, оживити своїх пластилінових персонажів!?
Як це зробити, учням сьомих класів #РоменськаЗОШ11 розповіли учителі Роменської ЗОШ I-III ступенів №4 Віталій Деркач та Юлія Новак. Саме вони завітали сьогодні разом зі своїми учнями Назаром Лазебним та Дмитром Павленком до нашої школи. Віталій та Юлія захопили своїх учнів пластиліновою анімацією.
Пластилінова анімація (англ. clay animation) - вид анімації. Відеоролики робляться шляхом покадрової зйомки пластилінових об'єктів з модифікацією (цих об'єктів) в проміжках між кадрами.
Назар та Дмитро розповіли нашим семикласникам історію, як вони під керівництвом вчителів, розпочали роботу над пластиліновими відеороликами. Про те, як важко не сам процес ліплення, а саме момент зьомки. Нюансів достатньо але головне семикласники змогли дізнатися як створити відео з пластиліновими персонажами, що потрібно змайструвати, яке використати обладнання, в якому відеоредакторі працювати.
Під час майстер-класу, Назар та Дмитро зліпили та відзняли маленьке відео, у якому заставили пластилінові фігурки рухатися.
Дякуємо Юліі Михайлівні, Віталію Вікторовичу за освітянське партнерство. А учням бажаємо творчого натхнення та здійснень іхніх задумів.


вівторок, 10 грудня 2019 р.


Фестиваль парнетрства «Освітній Хакатон - 2019». «Ламаємо стереотипи: урок, на який чекають діти!»
Міняємось ролями «Учні - Вчителі для учнів». Урок трудового навчання у 4 - А класі

Найкращим подарунком для вчителя є його талановиті учні!!!
Пишаюся Анюткою Ann Kovalenko!!! Дякую за проявлену ініціативу у підготовці до уроку. Дійсно саме цікаві технології виготовлення виробів роблять звичайний урок трудового навчання у початкових клах ПоДіЄю!!!!
Технологія Айріс фолдінг-техніка складання полосок кольорового паперу під кутом у вигляді спіралі. Проріз силуету малюнка заповнюється полосками паперу. Дуже гарні роботи в цій техніці можна виконати не тільки паперовими смужками, а й із шкіри , тканини , текстильних стрічок. Ними часто прикрашають свої витвори сучасні дизайнери.
А от у учнів 4-А були створені новорічні листівки🎄🎄🎄!!!

Виставка новорічних листівок

9 грудня світ відзначав день народження різдвяної листівки. 

З цього приводу, а ще з наближенням свят в шкільній бібліотеці #РоменськаЗОШ11 відкрилася виставка новорічних листівок.
Тому запрошуємо всіх відвідати нашу виставку, а можливо у когось теж зберігаються новорічно-різдвяні листівочки, тоді приносьте на виставку!
Вважається, що звичай обмінюватися до Нового року вітальними листівками виник в Англії. Першим відправив новорічне привітання поштою англієць Генрі Коул, вітаючи своїх друзів з наступаючим 1843 роком. Пізніше саме він звернувся до свого друга Джона Герслі з проханням намалювати новорічну листівку. З цього ескізу в Лондоні була надрукована перша партія, що складається з тисячі примірників новорічних листівок.
Цікаво, чи надсилаєте ви поштові листівки рідним чи друзям напередодні свят?
Нет описания фото.

субота, 30 листопада 2019 р.




На изображении может находиться: текст
🧤🧤🧤Формуємо еко-звички🍀🍀🍀!
Вже підійшов до завершення Європейський Тиждень по зменшенню відходів (European Week for Waste Reduction 16 – 24 листопада).
Але в #РоменськаЗОШ11 тривають
заходи спрямовані на висвітлення проблеми необхідності зменшення відходів, повторного використання ресурсів і їх подальшу переробку.
Сьогодні в школі проходить тематичний день «Змінимо своє ставлення до відходів! Збережемо природні ресурси!»
Як саме діти можуть долучитися і зробити свій внесок в покращення ситуації з нестримним темпом зростання відходів?
На це питання дають відповіді учениці 7-Б класу. 
Сьогодні на уроці трудового навчання разом дівчята виготовляли новорічні прикраси на шкільну ялинку🌲, використавши старі CD диски та джинсову тканину, акрилові фарби та блискітки, надавши старим джинсам нове життя. 
Українець в середньому викидає близько одного кілограма сміття в день, а промислові відходи в розрахунку на одну людину становлять 30 кілограмів в день.
Кожна людина🧓🏻 повинна нести відповідальність за те, який слід🦶🏻🦶🏻🦶🏻 він залишає на планеті🌎.
The European Week for Waste Reduction (EWWR) is an initiative promoting the implementation of awareness-raising actions about sustainable resource and waste management during a single week.
It encourages a wide range of audiences (public authorities, private companies, civil society as well as citizens themselves) to get involved.
This years’ edition will take place from 16 to 24 November 2019.
Нет описания фото.На изображении может находиться: 9 человек, в том числе Диана Воропай, люди сидят и в помещении

Ось які чудові картинки виготовили учениці 5-х класів #РоменськаЗОШ11 на уроках трудового навчання.
Свої роботи дівчатка презентували на шкільній виставці під час Всесвітнього дня Ґудзика!
Нет описания фото.Нет описания фото.

На изображении может находиться: 1 человек, улыбаетсяОдним із проєктів учениць 5-х класів #РоменськійЗОШ11 є «Картина з ґудзиків та текстилю» над якою діти працювали декілька уроків.
Сьогодні відбувся заключний урок проєкту присвячений маленькій деталі одягу – ґудзику, на якому діти презентували свої роботи та дізналися про цікаві факти, познайомилися із значенням і способами пришивання ґудзиків. І це невипадково, тому що кожного року 16 листопада святкують «Всесвітній День ґудзика».
Всесвітній День ґудзиків заснувала американська організація «National Button Society», його відзначають з 1938 року. Ґудзик має довгу історію, якій уже багато тисяч років. У наш час ґудзики до певної міри мають уже філософський характер, бо вони перебувають на межі існування-не існування. Крім ґудзиків, ми маємо багато інших форм з’єднання одягу: липучки, кнопки, зав’язки.
Тому ґудзик знову став виконувати одну зі своїх початкових ролей – декору одягу.
В рукоділлі ґутзик це також один із дуже вдалих елементів декору.

На изображении может находиться: 1 человек, стоит и в помещенииНа изображении может находиться: 5 человек, люди улыбаются, люди стоят и обувь

субота, 16 березня 2019 р.

Декоративні квіти🌷🌹🌷 своїми руками можуть стати відмінним декором в інтер’єрі, доповненням до вашого образу, деталлю одягу або аксесуар або подарунку за будь-якого приводу і без. Найголовнішою перевагою таких квітів – це їх довговічність і простота у використанні, і, що не може не радувати, що зробити їх можна власними руками, повноцінний хенд мейд.
Разом з ученицями 6-х класів протягом 8-ми уроків працювали над творчим проектом "Букет декоративних квітів". 💐💐💐
Ознайомившись з безліччю способів, які можна використовувати для виготовлення декоративних квітів, зробили висновок: в залежності від того, з чого роблять квіти, варіюється складність техніки.
Для створення букетів обрали технологію створення квітів з фоамірану, фетру та шифону.
Результати творчого проекту "Букет декоративних квітів"💐 6-х класів⬇️