Інформатика 5 клас


Тема уроку: 

ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ

1. Вправа на повторення  Алгоритми створення у Scratch

1.1. Опрайювати презентацію


2. Виконайте інтерактивну вправу Алгоритми з повторенням 
Виконати практичне завдання в середовищі Scratch Online


1. Завантаж файл-заготовку ЛАБІРИНТ
2. Відкрий середовище Scratch Online
3. Відкрий файл-заготовку Файл--->Завантажити з вашого комп'ютера
4. У середовищі Скретч намалюйте сцену - лабіринт. Додайте об'єкти - торт, кішка. 
5. Зміни розміри об'єктів на 40.


6.Перевір складені скрипти та внеси зміни.


Відеорозв'язок









 ВИКОНАТИ ПРОЄКТ "КОСМІЧНА ПОДОРОЖ"


Завдання. Ракета рухається через космічний простір, оминаючи перешкоди . Потрібно протриматися якомога довше

1. Завантаж файл-заготовку КОСМІЧНА ПОДОРОЖ
2. Відкрий середовище Scratch Online
3. Відкрий файл-заготовку Файл--->Завантажити з вашого комп'ютера
4. Зміни тло на Galaxy


5. Намалюй ще  2 фони тла

6. Розглянь 3 спрайти.

7. Перейди до спрайту Ракета:
- зміни напрям руху на 180;
- розмір зміни на 40;
- перевір складені скрипти та внеси зміни.
8. Перейди до спрайту планета:
- зміни розмір на 55;
- додай образи;

9. Перейди до спрайту Рісо:
- задай розмір 40;
- приховай його.


10. Запусти проєкт, перевір, як він працює.

Відеоінструкція

Урок 18 
Дії над об'єктами. Зміна властивостей об'єктів

1. Виконати тестування Об'єкти та їх властивості
2. Опрацювати презентацію Властивості


3. Опрацювати презентацію


4. Виконати вправу Основні поняття
5. Виконати практичну роботу

Вправа 3. с.88. Модель героя для мультфільму.

Завдання. Створи модель героя для мультфільму, у якого кожні 5 секунд змінюватиметься елемент одягу. Наприклад, як на малюнку – кепка на капелюх, і навпаки. Скористайся об’єктами з групи Мода.


Зверни увагу, що серед різних образів одного і того ж спрайта слід залишити тільки потрібний.

Додайте скрипт, який би виконував зміну одягу

Домашнє завдання. Опрацювати с.90-93






Урок 17

Об’єкти та їх властивості.


1. Опрацювати презентацію


2. Виконай вправу Виконавці алгоритму та їхні системи команд

3. Практичне завдання в середовищі Scratch online

Вправа 1. с. 86. Вивіска

Завдання. Ви з родиною плануєте створити власний бізнес – сімейне кафе. Твоє завдання в команді – оформлювати кафе. Ти маєш придумати макет вивіски, яка буде підсвічуватись та складатиметься з назви та деякого зображення для вашого кафе. Реалізуй цей проєкт у середовищі Скретч.

1. Середовище виконання завдання за посиланням Скретч-онлайн 

2. Створи власну вивіску. Наприклад, на малюнку Вивіска містить 6 об’єктів: 5 додано із бібліотеки, а 1 - дублюванням наявного.

3. Склади алгоритм підсвічування літери за зразком:


4. Додай до кожної літери подібний алгоритм. Врахуй, що ти плануєш, щоб колір «пробігав» усі літери послідовно. Поміркуй, після якої команди для цього потрібно додати ще одну. Розрахуй значення параметра часу для кожної літери.


Відеоінструкція

Домашнє завдання. Опрацювати с. 84-90


Урок 16
Растровий графічний редактор та його інструменти
1. Опрацювати матеріал


2. Виконати вправи за посиланням
Вікно графічного редактора
Вставлення підпису до малюнка

3. Виконати завдання з рубрики працюємо в проєкті: Логотип команди.

Якщо працюєте з мобільного телефону скористайтеся онлайн сервісом https://autodraw.com/

Домашнє завдання: Опрацювати с. 78-84.


5 клас урок 14

Побудова і опрацювання графічних зображень і різних програмних середовищах та в інтернеті
1. Опрацювати презентацію




2. Опрацювати відео за посиланням Графіка

3. Виконати вправу 



5 клас урок 13



5 клас урок 12

 ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ

1. Опрацювати презентацію, скласти опорний конспект
2. Вправа. Українські композитори.

Завдання. Створи колаж із фотопортретів українських композиторів чи композиторок. Обери  4 фото осіб, про чию творчість ти можеш розповісти.  

Файл-заготовка

Використай онлайн сервіс для створення колажів https://holstprint.com.ua/photo-collage-online/?srsltid=AfmBOooIhFSMU1Aor_tJOj75VhJKjH9VUg5hM0n9N33VyKGx43W44BNI

3. Вправа. Відновіть алгоритм дій у створенні колажу:   https://learningapps.org/view21739723 

         4. За інструкцією зі створення аватарки у файлі Інструкція_аватарка у сервісі https://avatarmaker.comствори власну аватарку.​

Домашнє завдання. с. 62-71



21.10.25-22.10.25

5 клас урок 11

Комплексна підсумкова робота з теми "Інформація і комп'ютер"
 




14.10.25-15.10.25










Немає коментарів:

Дописати коментар