Тема уроку:
ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ
1. Вправа на повторення Алгоритми створення у Scratch
1. Вправа на повторення Алгоритми створення у Scratch
1.1. Опрайювати презентацію
2. Виконайте інтерактивну вправу Алгоритми з повторенням Виконати практичне завдання в середовищі Scratch Online
1. Завантаж файл-заготовку ЛАБІРИНТ2. Відкрий середовище Scratch Online3. Відкрий файл-заготовку Файл--->Завантажити з вашого комп'ютера4. У середовищі Скретч намалюйте сцену - лабіринт. Додайте об'єкти - торт, кішка.
6.Перевір складені скрипти та внеси зміни.
1.1. Опрайювати презентацію
Відеорозв'язок
ВИКОНАТИ ПРОЄКТ "КОСМІЧНА ПОДОРОЖ"
Завдання. Ракета рухається через космічний простір, оминаючи перешкоди . Потрібно протриматися якомога довше
1. Завантаж файл-заготовку КОСМІЧНА ПОДОРОЖ2. Відкрий середовище Scratch Online3. Відкрий файл-заготовку Файл--->Завантажити з вашого комп'ютера4. Зміни тло на Galaxy
5. Намалюй ще 2 фони тла
6. Розглянь 3 спрайти.
7. Перейди до спрайту Ракета:
- зміни напрям руху на 180;
- розмір зміни на 40;
- перевір складені скрипти та внеси зміни.8. Перейди до спрайту планета:
- зміни розмір на 55;
- додай образи;
9. Перейди до спрайту Рісо:- задай розмір 40;
- приховай його.
10. Запусти проєкт, перевір, як він працює.
Урок 18 Дії над об'єктами. Зміна властивостей об'єктів
1. Виконати тестування Об'єкти та їх властивості
2. Опрацювати презентацію Властивості
3. Опрацювати презентацію
4. Виконати вправу Основні поняття
5. Виконати практичну роботу
Вправа 3. с.88. Модель героя для мультфільму.
Завдання. Створи модель героя для мультфільму, у якого кожні 5 секунд змінюватиметься елемент одягу. Наприклад, як на малюнку – кепка на капелюх, і навпаки. Скористайся об’єктами з групи Мода.

Зверни увагу, що серед різних образів одного і того ж спрайта слід залишити тільки потрібний.
Додайте скрипт, який би виконував зміну одягу
Домашнє завдання. Опрацювати с.90-93
ВИКОНАТИ ПРОЄКТ "КОСМІЧНА ПОДОРОЖ"
7. Перейди до спрайту Ракета:
- зміни напрям руху на 180;
- розмір зміни на 40;
- перевір складені скрипти та внеси зміни.8. Перейди до спрайту планета:
- зміни розмір на 55;
- додай образи;
- приховай його.
10. Запусти проєкт, перевір, як він працює.

Додайте скрипт, який би виконував зміну одягу
Домашнє завдання. Опрацювати с.90-93
Урок 17
Об’єкти та їх властивості.
1. Опрацювати презентацію
2. Виконай вправу Виконавці алгоритму та їхні системи команд
3. Практичне завдання в середовищі Scratch online
Вправа 1. с. 86. Вивіска
Завдання. Ви з родиною плануєте створити власний бізнес – сімейне кафе. Твоє завдання в команді – оформлювати кафе. Ти маєш придумати макет вивіски, яка буде підсвічуватись та складатиметься з назви та деякого зображення для вашого кафе. Реалізуй цей проєкт у середовищі Скретч.
1. Середовище виконання завдання за посиланням Скретч-онлайн
2. Створи власну вивіску. Наприклад, на малюнку Вивіска містить 6 об’єктів: 5 додано із бібліотеки, а 1 - дублюванням наявного.3. Склади алгоритм підсвічування літери за зразком:
4. Додай до кожної літери подібний алгоритм. Врахуй, що ти плануєш, щоб колір «пробігав» усі літери послідовно. Поміркуй, після якої команди для цього потрібно додати ще одну. Розрахуй значення параметра часу для кожної літери.
Відеоінструкція
Домашнє завдання. Опрацювати с. 84-90
2. Виконай вправу Виконавці алгоритму та їхні системи команд
3. Практичне завдання в середовищі Scratch online
Вправа 1. с. 86. Вивіска
Завдання. Ви з родиною плануєте створити власний бізнес – сімейне кафе. Твоє завдання в команді – оформлювати кафе. Ти маєш придумати макет вивіски, яка буде підсвічуватись та складатиметься з назви та деякого зображення для вашого кафе. Реалізуй цей проєкт у середовищі Скретч.
4. Додай до кожної літери подібний алгоритм. Врахуй, що ти плануєш, щоб колір «пробігав» усі літери послідовно. Поміркуй, після якої команди для цього потрібно додати ще одну. Розрахуй значення параметра часу для кожної літери.
Відеоінструкція
Домашнє завдання. Опрацювати с. 84-90
Урок 16
Растровий графічний редактор та його інструменти1. Опрацювати матеріал
2. Виконати вправи за посиланням
Вікно графічного редактора
Вставлення підпису до малюнка
3. Виконати завдання з рубрики працюємо в проєкті: Логотип команди.Якщо працюєте з мобільного телефону скористайтеся онлайн сервісом https://autodraw.com/
Домашнє завдання: Опрацювати с. 78-84.
Вікно графічного редактора
Вставлення підпису до малюнка
3. Виконати завдання з рубрики працюємо в проєкті: Логотип команди.
5 клас урок 14
3. Виконати вправу
5 клас урок 13
5 клас урок 12
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
1. Опрацювати презентацію, скласти опорний конспект2. Вправа. Українські композитори.Завдання. Створи колаж із фотопортретів українських композиторів чи композиторок. Обери 4 фото осіб, про чию творчість ти можеш розповісти.
Використай онлайн сервіс для створення колажів https://holstprint.com.ua/photo-collage-online/?srsltid=AfmBOooIhFSMU1Aor_tJOj75VhJKjH9VUg5hM0n9N33VyKGx43W44BNI
3. Вправа. Відновіть алгоритм дій у створенні колажу: https://learningapps.org/view21739723
Завдання. Створи колаж із фотопортретів українських композиторів чи композиторок. Обери 4 фото осіб, про чию творчість ти можеш розповісти.
Використай онлайн сервіс для створення колажів https://holstprint.com.ua/photo-collage-online/?srsltid=AfmBOooIhFSMU1Aor_tJOj75VhJKjH9VUg5hM0n9N33VyKGx43W44BNI
3. Вправа. Відновіть алгоритм дій у створенні колажу: https://learningapps.org/view21739723
4. За інструкцією зі створення аватарки у файлі Інструкція_аватарка у сервісі https://avatarmaker.com/ створи власну аватарку.
Домашнє завдання. с. 62-71
Домашнє завдання. с. 62-71










Немає коментарів:
Дописати коментар