Тема уроку:Етностиль. Розробка проектного завдання.Доброго дня. На уроці вам потрібно визначитися з темою проектного завдання. Деякі учні вже вдало розкрили тему. Для тих хто не зробив вибір пропоную скористатися колесом фортуни за покликанням: https://wordwall.net/uk/resource/53147895 Результати свого виробу зафіксуйте в Google формі Головне: виконайте своє завдання цікаво та креативно. Результати ваших напрацювань розмістіть на віртуальній дошці padlet
Щоб отримати високий бал за виконану роботу вам потрібно зробити все до наступного уроку
Тема уроку 7-8: Оздоблення виробу. Підготовка до заключного етапу проекту."ВИРІБ В ЕТНОСТИЛІ"
Що таке точковий розпис?
Точковий розпис контурами (схеми, трафарети також можна використовувати) – це мистецтво малювання, з допомогою якого малюнок наноситься за допомогою точок.Цій техніці нанесення візерунків більш 40 тис. років. Перші знахідки, які містили сліди точкового розпису, були знайдені в поселенні австралійських аборигенів. Вже потім її візерунки стали знаходити в Персії, Китаї, Індонезії, Індії і Таїланді.
Точкову техніку малювання можна побачити у творчості К. Пісарро, П. Синьяк і Ж. П. Сірка. Точки, зливаючись в загальну картину, створюють неймовірної краси пейзажі. Найчастіше, це напрям застосовують при розпису декоративних предметів, дзеркал і посуду.
Стилі малювання
Точковий розпис контурами (схеми, трафарети та шаблони є доповненням до наборів для новачків) пройшов свій шлях розвитку від наскельних малюнків аборигенів до сучасного модного мистецтва. Виходячи з різноманітності можливостей застосування даної технікималювання, вона розділилася на кілька стилів.
Пуантилізм

Фарби при цьому не змішуються, щоб створити перехідний відтінок. Він відтворюється за допомогою точок, які дозволяють намалювати ілюзію об’єму, а також передати світлову тінь. Саме в цій техніці і працював художник в 19 столітті Поль Синьяк.
Дот арт
Назва цього стилю утворюється від 2 англійських слів: «Dot» і «Art», що в перекладі означає точка і мистецтво. Цей напрямок більш сучасне. У ньому точки використовуються для створення об’ємного малюнка. Також, в дот арт є напрям «Точковий гіперреалізм». Його використовують для створення малюнка, який схожий на справжню фотографію.
Поінт-ту-поінт
Цей стиль має на увазі саме точкову розпис. У перекладі з англійської, він переводиться як «точка до точки». Поінт-ту-поінт – це техніка декорування за допомогою нанесення точок. Від пуантилізму його відмінність полягає в тому, що точки наносяться по певних лініях, які й утворюють єдиний орнамент.
Зародилося це напрям в племенах Африки, Австралії і Полінезії. Цій техніці можуть навчатися як дорослі, так і діти. Поінт-ту-поінт можна побачити на розписних скриньках, посуді, предметах інтер’єру, гаманцях.
Дотворк
Назва цього стилю походить від 2 англійських слів «Dot» і «Work», які перекладаються як точка і робота.
Крім цього, дотворк є напрямком у мистецтві татуажу. Існують тисячі ескізів тату, які виконані у вигляді геометричних фігур, мандал та рослин.
Малювання по крапках
Це напрямок знайоме багатьом людям по дитячих розвиваючих прописами, де після
обведення точок вони зливаються в єдиний малюнок. Дот арт можна побачити в елементах макіяжу і в простих абстракціях.
Крім цього, точкова розпис має чимало відгалужень. Хохломская розпис є одним з напрямків точкового розпису. Виняток становить лише техніка нанесення малюнка. Якщо у точкової елементи розпису у вигляді краплі, то в хохломской – мазки за допомогою пензля. Ще одне відгалуження – розпис на каменях. Використовується для оформлення як декору, так і присадибної ділянки.
Дотс або Доттер — це інструмент для створення малюнків точками. Він схожий на ручку, на кінці якої розташовується невелика металева кулька.
Найчастіше ДОТС роблять двосторонніми, з двома кульками різного діаметру на різних кінцях.

Для чого потрібен
Спочатку ДОТС створений, щоб робити зображення «в горошок». Це видно з назви. Адже «дот» в перекладі з англійської означає «точка». Крім точок, їм зручно малювати прямі і криві лінії, робити контури і зафарбовувати простір усередині них.
Дотс легко використовувати для створення контрастного забарвлення або вкраплення. При належній вправності їм малюють ажурні мережива і інші складні візерунки.
Різновиди інструментів
Все Доттер поділяють на три групи:
1. З маленькою кулькою. Він дозволить зобразити тонкі лінії, намалювати контур або поставити дрібну точку.
2. З середньою кулькою. Він служить для промальовування різних деталей малюнка: серединок квітів, завитків, дрібних точок.
3. з великою кулькою. Такий інструмент стане в нагоді для заповнення контуру кольором або для малювання великий горошини.
Новачкові краще почати з двох Доттер: великого і середнього. Найчастіше ДОТС роблять двосторонніми. Тому досить буде придбати тільки один інструмент, вибравши найбільш підходящі діаметри наконечників.
Домашнє завдання:
Виконати короткий конспект. Фотографію конспекту надіслати в особисті повідомлення в Viber
Виконати точковий розпис в колі на склі, дереві, фарфорі чи папері.
Тема уроку 5-6: Технологічний етап проекту "ВИРІБ В ЕТНОСТИЛІ"Правила безпечної праці під час виготовлення виробів
1. Робочі інструменти розміщують за правилом: ближче — ті, якими користуються частіше, далі — ті, якими користуються рідше.
2. Передавати різальні або колючі інструменти потрібно гострими частинами «до себе», а брати — «від себе».
3. Виконуючи роботу, необхідно запобігати падінню заготовки, краями якої можна травмуватися.
4. Працювати можна лише справним інструментом.
5. За потреби варто користуватися захисними окулярами.
6. Необхідно дотримувати режиму праці й відпочинку.
Мало розробити зовнішній вигляд речі. Дизайнер має уявляти, як його ідеї втіляться в життя, які матеріали можна використати, як цей предмет буде відтворюватися або збиратися і, нарешті, скільки він коштуватиме. Завдання дизайнера — створити гарну і зручну річ, дизайн заради дизайну давно вже нікому не потрібний.
Паоло Пінінфаріна, італійський інженер, дизайнер і бізнесмен
Правила безпечної праці під час виготовлення виробів
1. Робочі інструменти розміщують за правилом: ближче — ті, якими користуються частіше, далі — ті, якими користуються рідше.
2. Передавати різальні або колючі інструменти потрібно гострими частинами «до себе», а брати — «від себе».
3. Виконуючи роботу, необхідно запобігати падінню заготовки, краями якої можна травмуватися.
4. Працювати можна лише справним інструментом.
5. За потреби варто користуватися захисними окулярами.
6. Необхідно дотримувати режиму праці й відпочинку.
Мало розробити зовнішній вигляд речі. Дизайнер має уявляти, як його ідеї втіляться в життя, які матеріали можна використати, як цей предмет буде відтворюватися або збиратися і, нарешті, скільки він коштуватиме. Завдання дизайнера — створити гарну і зручну річ, дизайн заради дизайну давно вже нікому не потрібний.
Паоло Пінінфаріна, італійський інженер, дизайнер і бізнесмен
Творче завдання
1.Створити ескіз орнаменту в етнічному або патріотичному стилі.
2. Виконати ескіз у зошиті, або на форматі А-4.
1.Створити ескіз орнаменту в етнічному або патріотичному стилі.
2. Виконати ескіз у зошиті, або на форматі А-4.
Тема уроку 3-4: Конструкторський етап проекту "ВИРІБ В ЕТНОСТИЛІ"
Банк ідей
Коли визначено виріб для виготовлення, можна розпочинати його конструювання.Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:
- Який виріб найбільше відповідає вимогам до твого проекту?
- Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?
- Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?
- Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?
Створення ескізу власного виробу у зошиті та короткий опис технології виготовлення
Намисто «Маки» в українському етнічному стилі

Тема уроку 2: "Художні промисли України"
Український народ здавна був одним із найталановитіших у світі. Жага до самостійності й незалежності сприяла до збагачення народної творчості, мистецтва та справжніх українських традицій. Прагнення виживати у важкі часи, стиль життя наших прадідів сприяло виникненню декоративно-ужиткового мистецтва. Речі створювались не лише для естетичного задоволення, адже прикрашаючи оселю, мали практичне застосування.Декоративно-ужитковим мистецтвом називають вид художньої діяльності, продукти яких є водночас і естетичними, і практичними у своєму використанні. Декоративне у перекладі – прикрашати. Слово ужиткове говорить, що речі мають практичне використання, а не лише слугують елементами естетичного задоволення.
Яке ж основне завдання декоративно-ужиткового мистецтва?
Звичайно ж, людина здавна захоплювалась красивими речами, тому намагалась зробити своє побутове середовище гарним, що й лежить в основі декоративності. Декоративність показує зміст та художню образність та є єдиним способом, який виражає їх.
Художньо-побутові вироби, які виготовляються вручну в наш час набули значного розвитку в усіх областях України. Кожен вид декоративно-ужиткового мистецтва тісно пов'язаний з історією, національними традиціями регіонів і свідчить про мистецьку обдарованість народних майстрів.
Запрошую на віртуальну екскурсію
Ми з вами відвідаємо осередки художніх промислів України.
Віртуальна екскурсія
Виконай завдання:
1.Опрацюйте матеріал підручника §12-13( хлопці)
Підручник для дівчат можна переглянути у більшому форматі ТУТ
2.Заповніть у зошиті табличку( зразок таблиці - останній слайд презентації художні промисли )

Розпочинаємо роботу над проектом «Вироби в етностилі»
Тема уроку 1: "Етностилі. Вибір та обгрунтування виробу в етностилі"
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТУ
1. Технологія виготовлення - 8 балів
2. Ергономічність (зручність) - 1 бал
3. Естетичний вигляд - 1 бал
4. Проєктна документація - 2 бали
Виконання проєкту:
1. Опрацювати інформацією на сайті та знайти власну інформацію в Інтернеті, підручниках, журналах, систематизувати її.
2. Розглянути банк ідей.
3. Розробити ескіз власного виробу
4. Дібрати матеріали та інструменти для роботи.
5 .Виготовити виріб.
6. Під час проєкту виконувати завдання та тестування.
7. Робити фото під час роботи на різних етапах для технологічного етапу.
8. Розробити проєктну документацію у зошиті.
ІІ Організаційно підготовчий етап
Спочатку потрібно поміркувати над запитаннями:
Про який етнічний стиль ти бажаєш більше дізнатись?Який національний стиль тобі ближчий та цікавіший?
Можливо, це будуть екзотичні стилі народів Азії, Африки, Європи чи Америки.
А, може, — український національний стиль, який теж має прадавні витоки і славетні традиції.
Для того, щоб визначитися опрацюйте презентації:
Початок історії дизайну
Етностиль
Перевір свої знання👇

Завдання які потрібно виконати:
(оформіть в зошиті або в електронному вигляді PowerPoint)Слайд 1. Вибір етнічного стилюВибравши етнічний стиль, варто знайти про нього певну інформацію:
• ознайомся з характерними особливостями стилю;
• пошук фотографії виробів у цьому стилі;
Слайд 2. Вибір типу об’єкта виготовлення. Ьанк ідей.
Після того як вибрано етнічний стиль, необхідно визначити напрям пошуку об’єкта для виготовлення (для цього можна скористатися банком ідей).
Наприклад, це може бути предмет інтер’єру, одяг, прикраса, лялька чи інша дитяча іграшка, футляр для окулярів або мобільного телефону, сумка тощо.
Слайд 3. Вибір виробу для виготовлення.
Коли вже відомий напрям пошуку об’єкта виготовлення, потрібно конкретизувати різновид майбутнього виробу та обґрунтувати здійснений вибір.
Приклад банку ідей:
Банк ідей виробів в японському та китайському стилі
Японське рукоділля
Мистецтво Японії
Традиційні ремесла та промисли Китаю
Сьогодні на уроці вам потрібно буде написати план, за яким ви будете проводити майстерку по приготюванню борщю за власним рецептом.
А також на віртуальній дошці padlet розмістимо інформацію про всі інгридієнти, які входять до складу вашого рецепту.
Приклад інформації про столовий буряк

Джерело: https://interes-fakti.com/cikavi-fakti-pro-buryak/
Приклади майстер-класів по приготуванню борщу з мережі Інтернет


А тепер, увага!
Завданням Вашої практичної роботи буде виконання майстер-класу "Приготування борщу за власною рецептурою". Виконання роботи розраховано на два тижні.
ЗАВДАННЯ:
Зробити презентацію або відео майстер класу. В презентації мають бути такі слайди:
Ø назва проекту;
Ø обґрунтування вибору рецептури;
Ø рецепт Борщу;
Ø послідовність приготування борщу з покроковими фотографіями. Бажано подавати фотографії з Вашою присутністю;
Ø орієнтовний розрахунок вартості продуктів ;
Ø висновки.
Під час виконання роботи не забутьте дотримуватись правил безпечної праці!
ЗВІТИ ПО ВИКОНАННЮ РОБОТИ РОЗМІЩЮЄМО НА ВІРТУАЛЬНІЙ ДОШЦІ PADLET ( четверта колонка)
Проєкт 2
"Технологія приготування гар'ячих перших страв. Борщ"
Рецептів борщу стільки, що певних правил вже й не залишилося. Хіба що тільки яскраво червоний колір і кисло-солодкий смак . А також обов’язкові овочеві компоненти. Незамінною вважається буряк , його кладуть у борщ в сирому, пасерованому, відвареному і тушкованому вигляді. Цей овоч вважається основним компонентом борщу. Також до складу борщу входить томат, картопля, капуста, цибуля, морква. На Україні існує величезна кількість різновидів цього блюда: борщ київський (із квасолею, яблуками, салом і т.п.), полтавський (з гусаком), волинський (зі свіжими помідорами), чернігівський (із квасолею, кабачками, яблуками й т.п.), селянський (з бараниною, яблуками й т.п.), галицький ( з бурячным квасом), львівський (із сосисками), борщ з смаженими карасями, зелений український та інші.
На минулому уроці ви працювати над пошуком інформації про борщ в різних інтерпретаціях (пісня, вірш і т.д) Також розпитували рідних та близьких про рецептуру борщю та створювали власний рецепт.
❗ ЗВЕРТАЮ УВАГУ не всі виконали завдання ваш дедлайн. Чекаю на ваші звіти.

НЮАНСИ ТА СПОСОБИ ВАРІННЯ БОРЩІВ
Є невеликий секрет, як додати борщу особливий яскравий колір. Для цього необхідно скропити буряк лимонним соком, тоді він не втратить свій колір, або відварити буряк окремо в шкірці, а в воду для варіння додати столову ложку оцту. Всі способи варіння борщів можна розділити на 2 групи: із сирого буряка та з буряка звареного або запеченого цілком.
За 1 способом буряк нарізають соломкою, збризкують оцтом (щоб краще збереглося фарбування), додають жир, небагато бульйону, подрібнену цибулю, моркву, петрушку й тушкують. У професійній кулінарії коріння і цибулю попередньо пасерують і додають наприкінці тушкування буряка. Коли в ХIХ ст. з'явилися томати, буряк стали тушкувати з додаванням томатного пюре. Цю борщову заправку розводять бульйоном або водою, додають шинковану капусту, сало, спеції й варять до готовності.
За 2 способом буряк миють і варять цілком з додаванням оцту, потім його нарізають і варять борщ. Буряки, цілком запечені у жаровій шафі, смачніше і зберігають більше поживних речовин.
Борщ прийнято варити на міцному м’ясному бульйоні. М’ясо можна використовувати різне, але економити час на приготуванні бульйону не варто. Чим довше він вариться, тим виходить більш насиченим і ароматним. Дуже часто при варінні бульйону вода сильно википає, додавати її можна, але тільки окріп, холодна вода може зіпсувати і смак, і аромат. Першим овочем, який відправляється в бульйон, є картопля. У деяких рецептах його рекомендують навіть трохи обсмажити. Це додасть ще більшу наваристого і насиченість смаку борщу.
Як тільки картопля наполовину готова, потрібно додати капусту. Поки капуста вариться, ні в якому разі не можна накривати борщ кришкою, тоді неприємний запах капусти зіпсує весь аромат борщу. Всі інші овочі (цибуля, морква, корінь петрушки або селери, перець, томат) бажано попередньо спасерувати і як слід протушкувати.
Борщ пікантно прикрасять часник, духмяний перець і лавровий лист. Традиційний український борщ подається на стіл неодмінно зі сметаною та пампушками з часником. Це дуже смачно!
❗ ЗАВДАННЯ: Які висновки зробимо ОПРАЦЮВАВШИ ВИЩЕ РОЗМІЩЕНИЙ МАТЕРІАЛ↑? ЗАПИШІТЬ ДО ЗОШИТА СВОЇ ВИСНОВКИ.
Готують борщі з яловичиною, бараниною, свининою, гусаком, шинкою, копченою грудинкою, корейкою, шпиком, сосисками, сардельками, вегетаріанські.
Залежно від виду борщів особливості їх приготування можуть бути наступними:
звичайний – без картоплі з борошняним пасеруванням;
із чорносливом – без картоплі на грибному відварі, додають гриби, відварний чорнослив з відваром;
львівський – без капусти с картоплею, без пасерованого борошна, відпускають із сосисками;
з картоплею – додають картоплю, варять без капусти;
із сардельками – варять із картоплею або без нього, додають відварні або обсмажені нарізані сардельки;
з картоплею й капустою - заправляють борошняним пасеруванням, варять із картоплею й капустою;
флотський – з картоплею й капустою, буряк і капусту ріжуть квадратиками, відпускають із беконом;
з галушками – варять із картоплею або без нього, відпускають із борошняними галушками;
сибірський – додають відварну квасолю, відпускають із м'ясними фрикадельками;
зелений – варять із картоплею, додають нарізані щавель і шпинат, відпускають із яйцем;
літній – готовлять із молодого буряка разом з бадиллям;
український – готовлять із картоплею, часником, шпиком.
❗КОРОТЕНЬКО ВИ ОПРАЦЮВАЛИ МАТЕРІАЛ ПРО ТЕХНОЛОГІЮ ПРИГОТУВАННЯ І ТОМУ МОЖЕМО ПЕРЕЙТИ ДО ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ
ВАМ БУДЕ ПОТРІБНО РОЗРОБИТИ ВЛАСНУ СХЕМУ ПРИГОТУВАННЯ БОРЩЮ. ПРОЯВІТЬ ФАНТАЗІЮ ТА СВОЮ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ. ПРИКЛАДОМ ДЛЯ ВАС БУДЕ СХЕМА ПРИГОТУВАННЯ ГАРЯЧИХ ЗАПРАВНИХ СТРАВ.


ЗВІТИ ПО ВИКОНАННЮ РОБОТИ РОЗМІЩЮЄМО НА ВІРТУАЛЬНІЙ ДОШЦІ PADLET ( третя колонка)
Доброго дня! Сьогодні в нас урок по створенню реклами до власного виробу!
Тема: "Розробка реклами до виробу"
Сьогодні дівчата уявіть себе працівниками рекламного агентства і безпосередньо творцями реклами.

Запишіть в зошит ↓↓

Але спочатку, напишіть в зошиті не великий роздум на тему: Чому реклама настільки поширена?
Перегляньте презентацію та виконайте завдання:
https://drive.google.com/file/d/1Fm-5k_qaLYo4n_ivFOGjjPgrOgFvjk7Q/view?usp=sharing

Дистанційне навчання 2021-2022 н.р.
Готуємося до Дня Вишиванки!
Доброго дня на протягом декількох уроків ми будемо з вами виконувати завдання пов'язані з підготовкою до Дня вишиванки.
Сьогодні пропоную вам створити власну інфографіку зі значенням всіх символів вашої вишиванки.
(Можете намалювати чи зробити у вигляді презентації, фото і т.д.)
Ось моя!!!

В створенні інфографіки вам допоможе чудовий матеріал за посиланням↓
https://24tv.ua/lifestyle/den_vishivanki_v_ukrayini_znachennya_vishivanki_pro_shho_govoryat_vishivanki_n819051
Проєкт
«Виріб для власних потреб»
Тема 4:Технологічний процес виготовлення виробуДоброго дня, дівчата!
Продовжуємо працювати над виготовленням виробу
Пропоную вам пригадати технологічну послідовність виготовлення вашого виробу та проаналізувати, яку частину роботи вже виконано й що потрібно робити далі.
1. ТЕХНОЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ В'ЯЗАНОГО ВИРОБУ⇓

1. ТЕХНОЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ З СОЛОНОГО ТІСТА⇓

Завдання :
Продовжити виготовляти свій виріб
ПРАКТИЧНА РОБОТА
«Технологічний процес виготовлення виробу»
Самостійне виконання практичної роботи. Дотримуйтесь правила ТБ.
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
Послідовність виконання роботи
1. Підготувати робоче місце до виконання технологічних операцій.
2.Виконати заплановані технологічні операції.
3. Здійснити контроль якості.
Продовжуйте заповнювати проектну документацію за зразком
https://docs.google.com/document/d/1C_xtMTsSqT08v0uU0QMlNBBBr450xmKp/edit?usp=sharing&ouid=109314889462942345071&rtpof=true&sd=true
Розпочнемо з оформленням теми, мети, вступу до роботи
Оформлення можна виконувати як в зошиті так і в Power Point та Word
Фото з виконаними завданнями скинути до 5.05
ДЯКУЮ ЗА ВАШУ АКТИВНІСТЬ
Проєкт
«Виріб для власних потреб»
Тема 3:
Розробка ескізу виробу. Вимоги до майбутнього виробу. Планування роботи по виконанню проекту
Доброго ранку! Сьогодні ви повторете інформацію про види декоративно прикладного мистецтва та виконаєте завдання до проєкту

Завдання 1:
Створити презентацію по обраній технологї виготовлення виробу для власних потреб за схемою:база даних "Вироби в обраній технології";
передбачення відносно майбутнього виробу (який буде даний виріб, навіщо виготовляється і т.д.).
Завдання 2:
- Розробити власний оригінальний дизайн виробу.
Створити графічне зображення майбутнього виробу.
В зошиті малюємо простим олівцем.
Отже завдання 3:
Оформляємо перший етап проєкту за зразком

https://drive.google.com/file/d/1odK4SSec1MMBzkYs-fRPxlEyEvYFRT-w/view?usp=sharing
ВАЖЛИВО: Оформлення проєкту можна робити в зошиті або у вигляді мультимедійної презентації PowerPoint до 15.02
Проект "Виріб для власних потреб"
Тема: Визначення з темою творчого проекту та технології виготовлення. Моделі-аналоги та вимоги до майбутнього виробу.
Для ознайомлення з запропонованими видами технологій виготовлення виробів пропоную переглянути інформацію розміщену нижче.
Саме сьогодні ми разом визначимося що будемо виготовляти.
Проектний виріб "Брошка з бісеру"
джерело: https://naurok.com.ua/prezentaciya-broshka-z-biseru-214114.html

Проектний виріб
" Вироби в'язані спицями"

Домашнє завдання:
Підготувати історичну довідку про обрану техніку виготовлення проектного виробу. Роботу оформляємо у вигляді презентації. виконати та скинути в особисті повідомлення в viber до 09.02
Доброго дня!
Талановиті мої дівчата, сьогодні ми розпочинаємо роботу над проектом для власних потреб, тому бажаю вам натхнення
Але спочатку!!!
Пройдіть опитувальник «Визначення напрямку вподобань при виборі технології для виготовлення виробу»

Дякую за відповіді! На наступному уроці ми
проаналізуємо їх!
Запишіть до зошита та запам’ятай. Це ваш план на виготовлення майбутнього виробу. Саме по ньому ви будете оформляти звіт до проєкту
Планування роботи над проектом.
1. Обрати тему проекту, сформулювати мету проекту.
2. Обговорити тему проекту з учителем, батьками стосовно його економічної доцільності та наявних можливостей його виготовлення.
3. Використовуючи різні джерела інформації, створити банк ідей, виконати аналіз виробів – аналогів, встановити вимоги до майбутнього виробу.
4. Розробити власний оригінальний дизайн виробу.
5. Розробити документацію для виготовлення виробу.
6. Виготовити виріб.
7. Виконати економічний аналіз.
8. Оформити пояснювальну записку.
Сьогодні найважливіший етап у виготовленні майбутнього проєтку. Це час коли обирається тема проЄкту.
Теми проектів з трудового навчання 9 клас для дівчат
Якщо в тебе немає ідеї щодо теми роботи, можна переглянути теми творчих проектів з трудового навчання для дівчат 9 класу нижче в документі і вибрати ту, яка більше сподобалась. Після чого за нею виконати творчу роботу або використати її в якості ідеї для формулювання своєї теми проекту на виготовлення виробу у бажаній техніці.
Успіхі!!!!
Ну що вперед!!!
У запропонованому списку, любі дівчата, ви знайдете теми творчих проектів з трудового навчання спрямовані на відпрацювання таких прикладних мистецтв, як вишивка, в'язання, килимарство, конструювання, моделювання та виготовлення одягу та аксесуарів.
Будь-яку тему проекту можна видозмінювати, додавати в неї щось своє, обирати незвичні або маловідомі технології виготовлення виробу, щоб краще продемонструвати власні здібності з різних технологій та удосконалити свої навички та творчі вміння.

Теми творчих проектів з трудового навчання
Цікаві теми проектів з трудового навчання для дівчат 9 класу



























Зробіть свій вибір та запишіть спочатку 3 варіанти, серед яких можуть бути і ваші власні варіанти.
Потім зробіть табличку з 3-х стовпчиків з назвами виробів і напишіть всі плюси та мінуси по виконанню даного проєкту.
Приклад
Топіарій
Лялька-мотанка
Серветка


Проаналізуйте та оберіть один варіант, саме той виріб над яким ви будете працювати на протязі 2 семестру.
На наступному уроці ви повинні пояснити свій вибір!
Дякую, творчого натхнення ВАМ! Роботу перевіримо на відео уроці 01.02! Оформляйте в зошиті або в електроному вигляді, на уроці будете презентувати ваші варіанти проєктів.
30 жовтня 2021
Доброго дня! Сьогодні в нас урок по створенню реклами до власного виробу! Запишіть до зошита число та тему уроку.
Тема: "Розробка реклами до виробу"
Сьогодні дівчата уявіть себе працівниками рекламного агентства і безпосередньо творцями реклами.

Запишіть в зошит ↓↓

Спочатку, перед виконанням роботи напишіть в зошиті
ЕСЕ на тему:
Чому реклама настільки поширена?
Фото-звіт виконаного завдання прошу скинути в особисті повідомлення.
Перегляньте презентацію та виконайте завдання:
https://drive.google.com/drive/my-drive

Завдання виконати до 02.11
Звіти по роботі надсилати у Viber в особисті повідомлення.
З нетерпінням чекаю на ваші роботи по минулій
темі "Логотип до власного виробу"!
Дистанційне навчання 2020-2021 н.р.
Екран дистанційного навчання дівчат 9-х класів
(Перейшовши за посиланням ↑ ви побачите результати виконання завдань)
Віртуальна дошка.
Фото та відео звіти по вашим творчим завданням.


29.04.2021
Проєкт
"Технологія приготування гар'ячих перших страв. Борщ"
Сьогодні на уроці вам потрібно буде написати план, за яким ви будете проводити майстерку по приготюванню борщю за власним рецептом.
А також на віртуальній дошці padlet розмістимо інформацію про всі інгридієнти, які входять до складу вашого рецепту.
Приклади майстер-класів по приготуванню борщу з мережі Інтернет


А тепер, увага!
Завданням Вашої практичної роботи буде виконання майстер-класу "Приготування борщу за власною рецептурою". Виконання роботи розраховано на два тижні.
ЗАВДАННЯ:
Зробити презентацію або відео майстер класу. В презентації мають бути такі слайди:
Ø назва проекту;
Ø обґрунтування вибору рецептури;
Ø рецепт Борщу;
Ø послідовність приготування борщу з покроковими фотографіями. Бажано подавати фотографії з Вашою присутністю;
Ø орієнтовний розрахунок вартості продуктів ;
Ø висновки.
Під час виконання роботи не забутьте дотримуватись правил безпечної праці!
ЗВІТИ ПО ВИКОНАННЮ РОБОТИ РОЗМІЩЮЄМО НА ВІРТУАЛЬНІЙ ДОШЦІ PADLET ( третя колонка)
ДО 12.05.21


Проєкт
"Технологія приготування гар'ячих перших страв. Борщ"
Рецептів борщу стільки, що певних правил вже й не залишилося. Хіба що тільки яскраво червоний колір і кисло-солодкий смак . А також обов’язкові овочеві компоненти. Незамінною вважається буряк , його кладуть у борщ в сирому, пасерованому, відвареному і тушкованому вигляді. Цей овоч вважається основним компонентом борщу. Також до складу борщу входить томат, картопля, капуста, цибуля, морква. На Україні існує величезна кількість різновидів цього блюда: борщ київський (із квасолею, яблуками, салом і т.п.), полтавський (з гусаком), волинський (зі свіжими помідорами), чернігівський (із квасолею, кабачками, яблуками й т.п.), селянський (з бараниною, яблуками й т.п.), галицький ( з бурячным квасом), львівський (із сосисками), борщ з смаженими карасями, зелений український та інші.
На минулому уроці ви продовжували працювати над пошуком інформації про борщ в різних інтерпретаціях (пісня, вірш і т.д) Також розпитували рідних та близьких про рецептуру борщю та створювали власний рецепт. Дану інформацію ви повинні були розмістити на віртуальній дошці Padlet https://padlet.com/lena_64/u00x2utbl3xg129c
❗ ЗВЕРТАЮ УВАГУ не всі виконали завдання ваш дедлайн. Чекаю на ваші звіти.
НЮАНСИ ТА СПОСОБИ ВАРІННЯ БОРЩІВ
Є невеликий секрет, як додати борщу особливий яскравий колір. Для цього необхідно скропити буряк лимонним соком, тоді він не втратить свій колір, або відварити буряк окремо в шкірці, а в воду для варіння додати столову ложку оцту. Всі способи варіння борщів можна розділити на 2 групи: із сирого буряка та з буряка звареного або запеченого цілком.
За 1 способом буряк нарізають соломкою, збризкують оцтом (щоб краще збереглося фарбування), додають жир, небагато бульйону, подрібнену цибулю, моркву, петрушку й тушкують. У професійній кулінарії коріння і цибулю попередньо пасерують і додають наприкінці тушкування буряка. Коли в ХIХ ст. з'явилися томати, буряк стали тушкувати з додаванням томатного пюре. Цю борщову заправку розводять бульйоном або водою, додають шинковану капусту, сало, спеції й варять до готовності.
За 2 способом буряк миють і варять цілком з додаванням оцту, потім його нарізають і варять борщ. Буряки, цілком запечені у жаровій шафі, смачніше і зберігають більше поживних речовин.
Борщ прийнято варити на міцному м’ясному бульйоні. М’ясо можна використовувати різне, але економити час на приготуванні бульйону не варто. Чим довше він вариться, тим виходить більш насиченим і ароматним. Дуже часто при варінні бульйону вода сильно википає, додавати її можна, але тільки окріп, холодна вода може зіпсувати і смак, і аромат. Першим овочем, який відправляється в бульйон, є картопля. У деяких рецептах його рекомендують навіть трохи обсмажити. Це додасть ще більшу наваристого і насиченість смаку борщу.
Як тільки картопля наполовину готова, потрібно додати капусту. Поки капуста вариться, ні в якому разі не можна накривати борщ кришкою, тоді неприємний запах капусти зіпсує весь аромат борщу. Всі інші овочі (цибуля, морква, корінь петрушки або селери, перець, томат) бажано попередньо спасерувати і як слід протушкувати.
Борщ пікантно прикрасять часник, духмяний перець і лавровий лист. Традиційний український борщ подається на стіл неодмінно зі сметаною та пампушками з часником. Це дуже смачно!
❗ ЗАВДАННЯ: Які висновки зробимо ОПРАЦЮВАВШИ ВИЩЕ РОЗМІЩЕНИЙ МАТЕРІАЛ↑? ЗАПИШІТЬ ДО ЗОШИТА СВОЇ ВИСНОВКИ.
Готують борщі з яловичиною, бараниною, свининою, гусаком, шинкою, копченою грудинкою, корейкою, шпиком, сосисками, сардельками, вегетаріанські.
Залежно від виду борщів особливості їх приготування можуть бути наступними:
- звичайний – без картоплі з борошняним пасеруванням;
- із чорносливом – без картоплі на грибному відварі, додають гриби, відварний чорнослив з відваром;
- львівський – без капусти с картоплею, без пасерованого борошна, відпускають із сосисками;
з картоплею – додають картоплю, варять без капусти;
із сардельками – варять із картоплею або без нього, додають відварні або обсмажені нарізані сардельки;
з картоплею й капустою - заправляють борошняним пасеруванням, варять із картоплею й капустою;
флотський – з картоплею й капустою, буряк і капусту ріжуть квадратиками, відпускають із беконом;
з галушками – варять із картоплею або без нього, відпускають із борошняними галушками;
сибірський – додають відварну квасолю, відпускають із м'ясними фрикадельками;
зелений – варять із картоплею, додають нарізані щавель і шпинат, відпускають із яйцем;
літній – готовлять із молодого буряка разом з бадиллям;
український – готовлять із картоплею, часником, шпиком.
❗КОРОТЕНЬКО ВИ ОПРАЦЮВАЛИ МАТЕРІАЛ ПРО ТЕХНОЛОГІЮ ПРИГОТУВАННЯ І ТОМУ МОЖЕМО ПЕРЕЙТИ ДО ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ
ВАМ БУДЕ ПОТРІБНО РОЗРОБИТИ ВЛАСНУ СХЕМУ ПРИГОТУВАННЯ БОРЩЮ. ПРОЯВІТЬ ФАНТАЗІЮ ТА СВОЮ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ.
ПРИКЛАДОМ ДЛЯ ВАС БУДЕ СХЕМА ПРИГОТУВАННЯ ГАРЯЧИХ ЗАПРАВНИХ СТРАВ.

Проєкт
«Виріб для власних потреб»
Тема 2: Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Розробка ескізу виробу. Види декоративно-прикладного мистецтва.
Доброго ранку! Сьогодні ви повторете інформацію про види декоративно прикладного мистецтва та виконаєте завдання до проєкту

Завдання 1:
Створити презентацію по обраній технологї виготовлення виробу для власних потреб за схемою:
історія технології;
основні елементи чи прийоми роботи в даній технології;
матеріали та інструменти необхідні для роботи в даній технології;
база даних "Вироби в обраній технології";
передбачення відносно майбутнього виробу (який буде даний виріб, навіщо виготовляється і т.д.).
Завдання 2:
- Розробити власний оригінальний дизайн виробу Створити графічне зображення майбутнього виробу. В зошиті малюємо простим олівцем.
Отже завдання 3:
Оформляємо перший етап проєкту за зразком

https://drive.google.com/file/d/1odK4SSec1MMBzkYs-fRPxlEyEvYFRT-w/view?usp=sharing
ВАЖЛИВО: Оформлення проєкту можна робити в зошиті або у вигляді мультимедійної презентації PowerPoint
14.01.2021
Доброго дня!
Талановиті мої дівчата, вітаю вас з початком другого семестру, бажаю вам натхнення та успіхів у створенні цікавих проєктів.
Але спочатку!!!
Пройдіть опитувальник «Визначення напрямку вподобань при виборі технології для виготовлення виробу»

Дякую за відповіді! На наступному уроці ми
проаналізуємо їх!
Запишіть до зошита та запам’ятай. Це ваш план на виготовлення майбутнього виробу. Саме по ньому ви будете оформляти звіт до проєкту
Планування роботи над проектом.
1. Обрати тему проекту, сформулювати мету проекту.
2. Обговорити тему проекту з учителем, батьками стосовно його економічної доцільності та наявних можливостей його виготовлення.
3. 3.Використовуючи різні джерела інформації, створити банк ідей, виконати аналіз виробів – аналогів, встановити вимоги до майбутнього виробу.
4. Розробити власний оригінальний дизайн виробу.
5. Розробити документацію для виготовлення виробу.
6. Виготовити виріб.
7. Виконати економічний аналіз.
8. Оформити пояснювальну записку.
Сьогодні найважливіший етап у виготовленні майбутнього проєтку. Це час коли обирається тема проЄкту.
Теми проектів з трудового навчання 9 клас для дівчат
Якщо в тебе немає ідеї щодо теми роботи, можна переглянути теми творчих проектів з трудового навчання для дівчат 9 класу нижче в документі і вибрати ту, яка більше сподобалась. Після чого за нею виконати творчу роботу або використати її в якості ідеї для формулювання своєї теми проекту на виготовлення виробу у бажаній техніці.
Успіхі!!!!
Ну що вперед!!!
У запропонованому списку, любі дівчата, ви знайдете теми творчих проектів з трудового навчання спрямовані на відпрацювання таких прикладних мистецтв, як вишивка, в'язання, килимарство, конструювання, моделювання та виготовлення одягу та аксесуарів.
Будь-яку тему проекту можна видозмінювати, додавати в неї щось своє, обирати незвичні або маловідомі технології виготовлення виробу, щоб краще продемонструвати власні здібності з різних технологій та удосконалити свої навички та творчі вміння.

Теми творчих проектів з трудового навчання
Цікаві теми проектів з трудового навчання для дівчат 9 класу



























Зробіть свій вибір та запишіть спочатку 3 варіанти, серед яких можуть бути і ваші власні варіанти.
Потім зробіть табличку з 3-х стовпчиків з назвами виробів і напишіть всі плюси та мінуси по виконанню даного проєкту.
Приклад
Топіарій
Лялька-мотанка
Серветка


Проаналізуйте та оберіть один варіант, саме той виріб над яким ви будете працювати на протязі 2 семестру.
На наступному уроці ви повинні пояснити свій вибір!
Дякую, творчого натхнення ВАМ! Роботу перевіримо на відео уроці 21.01! Оформляйте в зошиті або в електроному вигляді, на уроці будете презентувати ваші варіанти проєктів.
19.11.2020

Тема: Оформлення документації до проєкту!
Доброго дня! Сьогодні вам завдання:
Дати відповіді на питання в тесті за посиланням⬇️
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2679511
або
Код доступу 2679511
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Пройти тест ДО 18:00 19.11.20
Надіслати фото вашої проєктної роботи в приватні повідомлення viber, facebook або на еmail: lena_64@bigmir.net
ОБОВ'ЯЗКОВО ДО 17:00 19.11.20
З нетерпінням чекаю на ваші роботи по минулій
темах
12.11.2020
Доброго дня! Сьогодні в нас урок по створенню реклами до власного виробу!
Тема: "Розробка реклами до виробу"
Сьогодні дівчата уявіть себе працівниками рекламного агентства і безпосередньо творцями реклами.

Запишіть в зошит ↓↓

Але спочатку, напишіть в зошиті не великий роздум на тему: Чому реклама настільки поширена?
Перегляньте презентацію та виконайте завдання:
https://drive.google.com/file/d/1Fm-5k_qaLYo4n_ivFOGjjPgrOgFvjk7Q/view?usp=sharing

З нетерпінням чекаю на ваші роботи по минулій
темі " Логотип до власного виробу"!
05.11.2020
Доброго дня! Діти сьогодня урок з трудового навчання полягатиме у оформленні вашого проєкту! І звісно мені хотілося б побачити хоча б ваші шаблони та початкові роботи з проєкту. Спочатку дістаньте зошит та запишіть тему: "Логотип мого виробу" Перегляньте презентацію. Якщо в когось не відкривається я скидаю ссилку на гугл диск https://drive.google.com/file/d/1skat48jh5bWZfONA4Z2R45BDPfQTEcLj/view?usp=sharing
Завдання до презентації створити відповідно до рекомендацій власний логотип до виробу. Замальовуєте на аркуші А4 і відправляєте мені в особисті повідомлення. наступне завдання ми переходимо до оформлення проєкту. Я вам скину зразок декількох сторінок до проєкту ви їх робите для свого виробу. роботу можна оформляти у електроному вигляді (текстовий документ Word) писати в зошиті чи на аркушах А4
Немає коментарів:
Дописати коментар