Оцінювання організації робочого місця, дотримання правил безпечної праці і санітарно-гігієнічних вимог
Рівні навчальних досягнень | Бали | Характеристика навчальних досягнень учня (учениці) |
Початковий | 1 | Учні в організації робочого місця є постійні суттєві порушення. Систематично допускаються порушення правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. |
2 | Учні в організації робочого місця є значні відхилення прийнятих вимог. Систематично допускаються порушення правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. | |
3 | Учні в організації робочого місця є значні відхилення прийнятих вимог. Періодично допускаються порушення правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. | |
Середній | 4 | Учні в організації робочого місця є незначні недоліки. В окремих випадках допускаються порушення правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. |
5 | Учні в організації робочого місця є незначні порушення. В окремих випадках допускаються окремі порушення правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. | |
6 | Учні в організації робочого місця є незначні порушення. В окремих випадках допускаються порушення правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. | |
Достатній | 7 | Учні в організації робочого місця відповідає вимогам. Дотримується правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. |
8 | Учні в організації робочого місця відповідає вимогам. Дотримується правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. | |
9 | Учні в організації робочого місця відповідає вимогам. Дотримується правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. | |
Високий | 10 | Учні в організації робочого місця забезпечують зразково. Дотримується правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. |
11 | Учні в організації робочого місця забезпечують високий рівень. Дотримується правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. | |
12 | Учні в організації робочого місця самостійно і систематично забезпечує зразкову організацію праці. Дотримується правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог. |
Немає коментарів:
Дописати коментар